Stugan online.

Men kolla här nu då, nu kan jag blogga från stugan utan min kära stulna N95 tillochmed! Storebror har med sig sin dongel, så har trådlöst internet här just nu, men vi har även precis fixat ett modem så nu funkar pappas teliabredband här uppe, så vi kommer alltid ha internet här, supernice.

Storebror Johan och Pappa Owe är ute och fiskar, men jag, Jesper, Sarah, Marcus, Emmie och Alice är här i land. Vi sitter ute på altanen och nördar med ett gäng datorer, för både Johan, Jag och Jesper har våra bärbara med oss.

Ikväll är det grilla, kubb, poker och öl som gäller, tillochmed storebror ska visst korka upp, hör inte till vanligheterna kan jag tala om. Ska ha kameran i högsta hugg ikväll så dyker det kanske upp lite sköna bilder i morgon med lite tur. Ne, nu ska jag vara lite social och ta mig en kall, trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

låter ju inte helt fel det där... får se om ja kommer upp på tisdag!

2008-07-26 @ 19:44:27
URL: http://primarymaster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen