Känn ingen sorg för mig.

Vaknade aningen mer utvilad och lycklig idag, det va städat här för en gångs skull, det är ingen som orkat gjort på länge tydligen, men jag mår bra av att ha det fint omkring mig, dessutom kanske jag insåg att att egentligen kvittar va andra tycker, bara jag själv kan vara nöjd med vad jag gör, och vilka andra tycker om att umgås med angår kanske egentligen inte mig, för som sagt, folk får tycka precis som de vill. För det gör jag så antar att jag måste låta andra göra det. Vet att det bara är jag själv som förstår vad jag skriver om, men trevlig läsning ändå mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hello killen. För längesen skrev du om en sånt där stativ till din bärbara dator. Vet du var man kan köpa såna?

2008-07-08 @ 19:27:04
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: mia

jo jag vet exakt vad du menar....

2008-07-09 @ 21:08:40
URL: http://www.minobe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen