Home.

Vart bara någon timme ute på ön igår innan det va dags att åka in och äta lunch, men det är riktigt nice där ute. Vart ett par timmar på stranden istället innan det va dags att åka ut och fiska. Va tyvärr bara jag som fick fisk, en gädda på 1,5kg eller något kanske. När vi stod och kastade i en vik, inte ofta man får på kast så det va kul. Vart en rätt lång fisketur på över 4 timmar tror jag, men det va riktigt skönt ute på sjön och kul att ha med sig Tobban och Matti. Men synd att vi inte fick mer fisk.

Åkte hem med Tobban igår kväll sen, va hemma vid halv tio. Får bli en riktig slappisdag idag känner jag, för i morgon är det dags att vara på plats i butiken igen. Men behöver som vanligt diska, städa och tvätta så får se hur slappt jag får ha det idag. Ne, nu ska det hur som helst bli ltie frukost och DS, ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen