Fredagen och starten av lördagen.

Vad skönt det kan vara att bara göra ingenting ibland. Har legat och tittat på tv hela dagen idag, en riktig slappis har jag vart. Det blev en sväng till stugan igår, skulle egentligen följt med Johan ut och fiska för han ville visa upp sitt nyköpta ekolod, men blev att jag vart kvar i land istället. För Jesper hade lite vänner där och hade fest, så jag umgicks lite med dom istället. Helt galet gäng det där, riktigt roligt. Matti va också med upp, men vi följde med hem på kvällen igen, för vi skulle ändå inte festa eller något. Vart en sväng förbi Erik för att säga grattis på 20-årsdagen, sen snabbis på Harrys och Med eller utan innan jag knallade hem, men stötte på Vickan och en vän påväg hem så följde med dom till Vickans fina altan och rökte lite vattenpipa och snackade skit. Så vart en trevlig kväll även fast allt va totalt oplanerat.


1. Martin dricker champange i plastmugg, det är klass! 2. Marcus gräver mördarsniglar 3. Ett glatt och hett gäng 4. Krisse lekar het i hårnät 5. Marcus och jag 6. Marcus spanar på brudar i kikaren och av någon anledning åkte byxorna av 7. Matti och Matilda 8. Födelsedagsbarnet drar en pose.

Kommentarer
Postat av: Kisse Martin

Haha dennis. Underbara bilder & minnen. Kisse skrattar sig till sömns... Mer party någon helg?

2008-07-22 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen