Dumma dumma dag.

Vaknade tidigt som tusan i morse och kunde inte somna om, för visste att Sarah snart skulle upp och åka iväg till Båstad med hennes familj, så låg bara och väntade på att alarmet skulle ringa vid åtta. Gick upp vid nio sen men somnade på soffan och sov visst till halv ett eller något, sen när jag piggnat till lite och fick för mig att duscha lite så märkte jag att det vart stopp i mitt förbannade jävla avlopp igen, så höll på att ringa bovärden och sånt i över en timme, sen när jag väl fått tag på någon fick jag vänta ett par timmar till innan någon kom hit, sen väl här tog det nästan en timme till innan det va fixat. Har glömt att äta och allt idag bara för jag suttit och väntat, och väntat. Ne, nu har jag ett badrummsgolv som måste skuras och en micropizza som måste ätas. Lyckliga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen