Trevligt avslut.

Det va sushi och vin de bjöd på, gillar inte rå fisk så jätte mycket men de med räkor på va smaskens, och två glas vin efter enbart en baguette-lunch gjorde nästan lite effekt. Efter detta lämnade vi i alla fall mässan, det vart riktig smaskig thai takeaway på hemvägen och nu är det dags för antikrundan, måste erkänna att jag trivs.

Förresten så hejade jag på den faktiskt ganska så söta skådespelerkan från hip hip hora i sushikön och så såg jag hon den blonda krulliga galningen från äntligen hemma, och någon skånsk skådespelare/programledare, henrik någonting har jag för mig han heter.

Antikrundan nu, god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen