Storslagna planer för lördagskvällen.

Har ni tänkt på hur jävla kallt det är ute, jag frös nästan ihjäl förut. Shit. Nu är man inne i värmen i alla fall, funderar på vad jag ska hitta på, ända som slår mig är att jag behöver handla, och det betyder att man måste ge sig ut i kylan igen. Hade ju vart trevligt med något gott, kanske en öl, för blir antaglien Bingolotto ikväll, känns som man antingen behöver mycket sprit eller gott sällskap för att det ska funka, har en vunnen lott som jag känner mig tvungen att spela. Men eftersom det lutar åt att jag blir ensam så är det sprit jag måste styra upp.

Sånt som märks, ne nu ska jag nog ringa några samtal och sen kanske gå och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen