Nya byxor och skor, trevligt.

image356
Fick för mig att det va längesen jag shoppade något, så då va det dags. Tur hade jag med, för båda sakerna jag hade tänkt beställa hade Cali sänkt priset på, så nu fick jag både skor och byxor för bara 600kr, bra deal måste jag säga. Båda är från Cheap Monday.

2K by Gingham t-shirterna jag beställde i december (tror det va den 9:de) har jag inte fått än, pengarna är dragna för länge sen, men inget har kommit, är nog dags att slänga iväg ett mail till 2K och kanske UPS och se om det är något på G.

Kommentarer
Postat av: nordlund

Jag diggar ditt val av skor sjysst med lite varierande stuk, klassiskt och stil rent samtidigt ledigt och sportigt.

2008-01-22 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen