Jodå.

Har precis sett Förortsungar på TV1000, den va ju faktiskt riktigt bra, men har lite svårt för musikal-filmer ibland, när de brister ut i sång, det är nästan som att man skäms lite åt dom, för det känns en aning pinsamt att brista ut i sång mitt i alllt.

Igår vart det ett långt klubbmöte, jag fick avnjuta min andra El Maco och sen vart det en massa lek och skitsnack som vanligt, väldigt trevligt va det i alla fall. Kom hem vid halv tolv tror jag.

Nu har jag precis fått i mig lite kaffe och en macka, så är nog dags för en dusch strax, sen ska jag som bekant knalla ner till stan och få mitt hår avhugget. Får se hur det går, för vet inte riktigt hur jag ska klippa mig än, men lär nog lösa sig.

Ha en fin dag nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen