En om korvar och byxor.

image362
Hoppsan, nu råkade jag visst beställa ett par jeans till. Tänkte att det kanske kunde fylla tomrummet jag känner inom mig. Men det gick inte över, visade sig visst bara att jag va hungrig. Men jag får ett par fina byxor i alla fall, Cheap Monday igen, men de är fina, riktigt bra jeans-kvalité. Dessa ska vara en riktig denim-nörd-bralla, så det passar nog mig, jag är nörd på alla sätt.

Kom på att jag va hungrig som sagt, så fick bli promenad bort till Östonesons för att handla pomme och chorizo, slank visst ner lite dipp och öl i korgen med, för chips hade jag hemma så nu kan jag ställa till med kalas här, ensamfest med en 3.5a och lite tv. Har visst lite wiispelande att ta igen, annars funderar jag starkt på att se igenom hela säsongen av Californication, för att vänta på att TV4 ska sända håller inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen