Duktig pojke.

Började fixa med min kära mors hemsida direkt när jag vaknade, sen har jag dammsugit, diskat, städat, skurat toaleten och allt sånt där underhållande, men lite duktig kan man känna sig i alla fall och det är bra. Borde kanske skaffa sig  någon slags städhjälp, för städa är typ det ända jag gör känns det som men ändå ser det ut som skit rätt som det är, typiskt.

Ska samla ihop ALL jävla pant från nyårshelgen och gå bort och panta och handla lite, för det står fortfarande två backar och ett gäng påsar ute i köket, ser inte så upphettsande ut kan jag avslöja. Då blir nog miljön glad på mig också, och jag får lite billigare mat, då har jag gjort två flugor på smällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen