Det va den dagen det.

Sega sega dag, har vart så förbannat trött, bara legat på soffan i stort sett hela dan. Tur man har Antikrundan och Criminal Minds att se fram emot i alla fall. Borde ha vart ute och lekt mer idag när det vart så fint väder egentligen, men de va ju så förbannat kallt även fast det va soligt och fint. Typiskt.

Detta är väl en dag för de som är kära, så vi andra får göra något annat
. Jag får glädja mig åt att jag har en kall Mariestad trefemma och några chokladhjärtan, har fått de från Sarah, hon fick present av mig med, tuggummin, mints och en docka som jag skrev om tidigare, för hon kommer väl alltid ha en plats i mitt hjärta eller hjärna. Men jag fick också en Voodoll, shopoholic-tuggummin och en svart plåtburk med citrus mints, CM-jeans, CM-skor och en ny bästa kompis som heter Badtz-Maru och bär trench och hatt. Allt från mig själv, det är någon som tycker om mig i alla fall.

Och nu ska jag se på Antikrundan och snutta på min kära trefemma,
så jag antar att jag får vara nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen