Samsungnörd.

Forskade lite om Samsungs windowsmobile mobil Omnia igår, verkar vara en trevlig liten pryl. Bortsätt från att windowsmobile har en rykte om sig om att vara segt och komplicerat så verkar det vara en mobil som har allt, dessutom har Samsung lagt sitt eget system över microsofts oprativsystem så att det ska vara mer pekfingervänligt, enligt mobil.se har de lyckats.

Enligt mig är den lika snygg som iPhone och den har funktioner som Appels telefon saknar. För mig är det inte aktuellt att köpa ny mobil förens en bra bit in i nästa år, så det hinner antagligen komma andra storslagna mobiler att lägga sina pengar på.

Forskade även lite mer om teven jag vill ha, Samsung LE46A856. Visade sig att den har lite nya funktioner som jag inte hört talas om. Den har inbyggt nätvärk så att man kan direkt via teven visa bilder och filmer från datorn utan att ens ha kablar imellan. Dessutom kommer den med endel inbyggda internet tjänster som gör det möjligt att visa bla. väder och nyheter bara genom en knapptryckning. Kan såklart tyckas överflödigt när man ändå har massa maskiner inkopplade till teven som redan kan göra dessa saker, men alltid lite trevligt med tekniskutveckling. Hursomhelst är det nog teven jag ska ha, så det är bara hoppas på lite prisras snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen