Julstök.



Igår vart det lite julstök. Väldigt lite, satt bara upp mina plexigranar i vardagsrummet, måste orka ta mig ner till källaren för att hämta upp en stake till köksfönstret och lite tomtar kanske. Va iväg och hämtade ett paket med lite julklappar på posten, sen passade jag på att handla en åt pappa också. Så är redan lite halvklar med julklapparna, känns skönt.

Annars hände det inte så mycket igår. Ida och Ewe kom hit sent igår kväll för att spela några omgångar Buzz, sen såg vi på Boston Tea Party också, de va kvar tills 2 tror jag. Idag har jag tvättstuga och planerar att kanske orka städa och fixa lite här hemma.

Mer intressant än så blir det nog inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen