HDMI är min vän.

Va iväg en sväng i morse ut till El Giganto och ONOFF, för att köpa en HDMI-kabel till mitt Playstation 3 för det glömde jag visst igår. Blir en jävla skillnad på att köra HDMI istället för scart. Fick den till ett bra pris på El Giganto, det va rea från 299 till 199, men sen väl i kassan fick jag bara bretala 99, så det va en bra affär, tur det för hade knappt råd med kabel nu egentligen.
 
Försökte ta några vettiga före och efterbilder men det gick inte så bra. Nu hade de visst min tv på ONOFF här istan också så hade inte behövt att åka till Linköping för att inhandla den, men det spelar såklart ingen roll nu.

Håller på att städar och gör lite fint här hemma, så jag kan slappna och sätta mig och spela istället. För såg ut som skit här efter julens bravader så bäst man tar tag i det först.

Återkommer med förohoppningsvis något mer intressant senare. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen