Från popfjolla till rocker på tre och en halv minut.

Kom hem förut som en lycklig man med Med eller utan-baguette med mig hem från stan. Handlade inte något speciellt med har nog hittat några grejer som kan bli bra julklappar, får ta en ny sväng i morgon eller i början av veckan som kommer.

Jag åt min kyckling/curry baguette och sen somnade på soffan till American Chopper. Vaknade 16.00 och trodde klockan va nio eller något, kändes himla skumt.

Städade och fixade lite här hemma och sen dammade jag av ena gitarren till Guitar Hero för det va ett tag sen jag spelade, höll på att vricka fingrarna i System Of A Down's 'B.Y.O.B' i Guitar Hero World Tour. Så nu är jag laddad inför kvällen men verkar som alla bangar. Typiskt, va sugen på något trevligt ikväll. Nu sitter jag här helt ensam istället, så får väl se vad det kan bli ikväll. Men förhoppningsvis vill någon komma och umgås i alla fall. Sarah kommer iallafall hit sen efter hon vart på julbord.

Ska nog öppna en öl och ser de sista minuterna av Sverige - Finland nu. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen