Dö för i helvete tomtejävel*.

Beställde hem pizza jag och lillebror, sen tog vi varsin öl och spelade 10-15 matcher i NHL09. Trevligt. Riktigt kul det spelet. Men nu har han knallat hem, för han va tvungen att se någon Chelsea-match som visades på Canal+.

Så nu efter sådär 4-5 timmars spelande får det nog räcka för idag, ska se om det är något trevligt på tv och kanske städa och göra lite fint här. För det blir antagligen uppesittarkväll med bingo och grejer här i morgon, så måste vara lite fint om det kommer folk.

I morgon blir det julmat hemma hos mor klockan två också, så antar att julfirandet har börjat nu, men känns inte alls. Blir inte så mycke firande annars, för Jesper och jag blir antagligen ensamma i stort sett hela julafton. För både pappa och mamma jobbar och Johan ska till Emmies familj och fira. Så lutar väl åt att det blir spelkväll, känns inte så jätte upphettsande, men kan säkert bli trevligt det med.

Ne, nu ska jag se om jag kan få något gjort här hemma. Trevlig kväll och god jul på er!

*för att citera Tomten är far till alla barnan, för min del får tomten gärna leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen