Dennis intressanta liv.

För att fortsätta på gårdagens härliga tema så gick jag ner i tvättstugan direkt när jag kom hem nu och det fanns tid så nu tvättar jag för fullt. Ska ställa mig och stöka i köket lite medans jag väntar på maskinerna. Ska knåda ihop några finfina biffar, och styra upp lite sås och potatis. Kände att jag behövde något riktigt hemlagat idag, har bara ätit tjockismat de senaste dagarna.

Usch, jag fryser, men svettas. Så känns som om jag kommer bli sjuk. Inte bra. Har jag ingen lust med alls. Men får hoppas det går över. Tydligen hockey på tv nu också, Sverige - Tjeckien. Så har såklart inte tid att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen