Dagen före nyårsafton.




Igår va faktiskt en trevlig dag. Först va jag och träffade mamma och familjen för mamma fyllde år. Sen åkte vi till Linköping för att hämta Jespers tv. Vart lite annan shopping, jag köpte 3 st Blu-ray filmer, för det va tag 3 betala för 2.

Sen hemma i Motala igen så hämtade jag ut mitt CDON paket på Maxi och handlade lite att äta, sen åkte vi hem och spelade bingolotto, jag va ett nummer från 2 miljoner, typiskt. Sen urartade det i en Singstarorgie, vi lyckades med bravaden att ladda ner 25 låtar från SingStore, det är 375kr, duktigt. Som tur va så tömde jag min spargris på mynt igår och satte in på banken, och det va mer än vad jag trodde, annars hade jag vart helt bankrutt nu.

Nu är det nyår, trevligt. Planeringen vart att vi käkar hos Jesper, pappa ska äta med oss så han kör hem oss hit sen innan han ger sig av. Så blir antaglien Singstar som gäller ikväll också. Men först ska vi ner till Johan och Emmie för Emmie fyller år idag.

Så gott nytt år på er! Vi ses nästa år! ...eller kanske senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen