Från övningskörning till sång.

Snoozade nog i 40 minuter i morse innan jag orkade mig upp ur sängen. Kände mig helt sjuk och seg. Sen va min buss försenad som tusan bara för att det va någon busschofför som övningkörde, så missade såklart bussen till butiken. Så kastade mig på bussen hem igen, åt en köttbullemacka och sen gav det ett nytt försök. Men bussen va lika sen igen, men som tur va så va även bussen jag skulle med försenad, så hann. Så vart jävligt trött på bussar och annat där ett tag.

Så har styrt upp lite nätverk och annat i butiken idag, annars hände det inte mycket. Men nu är jag hemma igen, men bara en snabbis, Jesper mötte mig på stan, så är hemma nu för att hämta rabattcheck och lite grejer sen ska vi ut till Bråstorp. Får se om det blit ett Singstar kanske för då blir det nog lite sång här ikväll, annars vet jag inte riktigt vad som händer, men det ryktas om att det kanske kommer några männsikor och att det kanske kommer intas alkoholhaltiga drycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen