Ångest och lite klassiska kännslor.

Det vart ett trevligt firande hos lillebror sen igår. Kul att träffa familjen och så. God smörgåstårta fick vi också så går ju såklart inte att klaga. Dimman la sig och sen vart det bara jag, jesper och pappa kvar. meningen va att vi skulle dra en pokerkväll med lite vänner men ingen va sugen, så vart lugt.

"Jesper nu fyller du ju äntligen tvåsiffrigt - 22"

Men vi åkte hem till mig när pappa åkte till jobbet, hämtade upp matti, och sen vart det några FIFA09 matcher innan vi knallade ner till stan, och brygget. men hamnade på fest hos Andreas först, men sen vart det brygget, och efterfest. Jävligt trevligt och träffade lite nytt folk, men lyckades spela bort 200kr på wiibowling, hur man nu lyckas med det, så har lite ångest.

Sen väl hemma så vart det en knasig natt, antar att jag sa mer än vad jag egentligen ville. Men kännslor är något man inte kan kontrollera. Men jag älskar henne så att det gör ont ändå. Jag gråter av att bara tänka på det. Men det här ska vi inte ta nu, nu ska jag spela warhawk istället. Fy fan döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen