Wacom Volito 2 - Ritplatta.

Kom ett reklamblad från Netto idag, tydligen rear de ut Wacom Volito 2 för 379kr den här veckan, har kollat på exakt samma ritbord förut, för det verkar vara ett enkelt, till vettigt pris, för fanns på webhallen för 499 förut har jag för mig, så nästan som det är dags att slå till på ett. Har länge velat ha en digital ritplatta, kan nog underlätta redigering av bilder och när man ska göra tryck, 379kr är en rätt liten investering för att kunna göra lite mer avancerade t-shirt tryck.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wacom ritbord is the way to go! Jag har en Wacom Intuous A5 wide screen och med tryckkänsligheten etc. kan man få effekten av att skissa med en vanlig blyertspenna. Kolla några exempel på min blogg om du vill :)

2008-08-11 @ 23:24:04
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/
Postat av: Bebe

Hehe, har en Wacom själv, dock aldrig använt den ordentligt, köpte en när ja sluta digistore för leverantören hade lite extrapris =) Wacom Bamboo One har jag för att va exact =)

2008-08-12 @ 14:33:03
URL: http://silkaefle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen