Soul Bubbles.

Vart tipsad om Soul Bubbles till Nintendo DS av min goda vän Johan, så va såklart tvungen att ge spelet en chans. Visade sig vara ett riktigt sött och charmigt pusselspel. Man blåser en bubbla genom olika labyrinter, man navigerar bubblan med hjälp av pekpennan mot skrämen, man kan även dela upp bubblan i flera småbubblor för att komma förbi trängre pasage osv.  Ligger kanske inte så mycket tanke och anstränging bakom spelandet, vilket gör det till ett väldigt lättsamt och enkelt spel att spela, en bana tar bara ca 3-4 minuter att ta sig igenom, så det är ett avslappnande och riktigt skönt spel att spela om man har några minuter över.


Kommentarer
Postat av: Johan

ja herregud det är ett fantastiskt mysigt spel :)

trevligt att du insett det Dennis. iofs e jag för lat för att själv orka spela, men jag hade skoj dem 20 min jag stod ut...



...haha vilken j*vla hycklare jag är :D Länge leve DS!!

2008-08-26 @ 14:16:28
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: Dennis

hehe, oja. Hur långt har du kommit för jag märkte att när man kommit in i tredje världen typ så tar kanske en bana 10-15 minuter istället för 3-4 :) men fortfarande riktigt kul :)

2008-08-26 @ 16:56:04
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Johan

Kommit till början av första världen.

2008-08-26 @ 19:02:54
Postat av: Dennis

Oj, det va inte långt. Slappis. Jag är i slutet på tredje värden, och har precis öppnat den fjärde. Jag är bäst!

2008-08-26 @ 21:48:10
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen