Pizza, mord och arga katter.

Det va inte så tokigt att avsluta tisdagen med hemkörningspizza och Morden i Midsomer faktiskt, men trött som tusan va jag fortfarande så gick och la mig redan vid 23 sen.

Lilla Angelina har sovit hos mig hela natten, ibland på och ibland lite under. Men Missy vart jätte arg i natt när hon skulle komma till sängen men upptäckte att den där lilla rackarn låg där, så det vart ett jävla liv här ett tag i natt. Det är tråkigt att Missy inte kan vara sig själv när hon är med andra katter, men förhoppningsvis vänjer hon sig nu när Angelina ska bo här.

Är antagligen det här skitvädret som gör att man blir så matt, för man orkar ju inte med någonting. Hade tänkte att va duktig idag, städa, diska och handla lite, men får se hur mycket av det jag orkar med. Hur som helst är det fukostdags nu, sen får vi se vad som händer. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen