Kapten slapp slår till igen.

Jesus, va trött jag är. Det va en busig liten Angelina som väckte mig halv sex i morse med en papperstuss i munnen och ville leka. Så va bara att vara en snäll husse och kasta den ett par gånger åt henne, sen hade jag inte så lätt att somna om, tror inte jag sov mycket mer innan jag skulle upp klockan åtta sen. Så kom hem nu och somnade lite på soffan framför OS. Väntar på att Sarah ska komma hit med öl till mig, sen ska Matti dyka upp här snart också, så antagligen blir det i alla fall lite fest, men det blir nog mer lite soft häng skulle jag gissa. Men hoppas man kan få det lite trevligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen