Flickor?

Jag måste vart lite extra söt i morse, för det va en tjej som smekte min hand på bussen av någon anledning. När jag gick förbi henne och tog tag i handtaget i sätet framför henne så sträckte hon fram handen och smekte mig lite lätt och log, lite udda minst sagt. Men flickor är ju rätt svåra att förstå sig på ibland, som min inneboende t.ex hon tänkte att jag verkade lite sur på henne eftersom hon gick ut igår, då tänkte hon att det antagligen skulle gå över om hon struntade i att höra av sig resten av kvällen/natten, det låter såklart ganska logiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! Du hade juh halva inne på henne på bussen, hade juh bara vart att bonkat henna på bussen juh :D

2008-08-15 @ 13:54:35
Postat av: Dennis

Hehe, jaha, vem är det som vart rolig här nu då?.. :)

2008-08-15 @ 20:49:29
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen