Duktig pojke.

Nu har jag vart duktig, städat och diskat och gjort fint här hemma. Skönt med en hel lång dag hemma idag, så vet egentligen inte vad jag gjorde uppe 8 i morse när jag faktiskt inte behövde. Men hinner såklart med lite mer då för klockan är inte ens elva än. Ska nog lägga mig på soffan och spela lite DS en stund, sen blir det en dusch. Får se vad dagen har att erbjuda sen, men tror att Fredrik ska komma upp på en kaffe lite senare sen i alla fall. I morgon ska jag i alla fall till IKEA med far, det är det ända jag har planerat i veckan..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta gärna på hiss eller diss i min blogg ;D

2008-08-18 @ 10:56:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: the power packaged

Suttit och sålt och försökt bli rik hehe :)

nej men vann på Lotto ! , hade gärna fått vara några nollor till.

2008-08-18 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen