Vuxena män leker.

Oj, förlåt. Nu hade jag visst inget intressant att berätta i alla fall. Mer än att jag har vart iväg med Rickard och Tomas och "lekit". Det va riktigt roligt i alla fall, länge sen vi tre träffades på samma gång också så bara det va trevligt, sen va det riktigt kul att drifta idag. Vi va vid bilprovningen, så där fanns det gott om asfalt.


1. Rickard skäms och gömmer sig i sin bil 2. Tomas 3 - 4. Mitt skit.

Ne, nu ska jag laga mat. Ska grilla grönsaker och falukorv (för hade inget mer upphettsande kött), sen blir det klyftpotatis och tsatziki.

Trevlig kväll på er.

Kommentarer
Postat av: www.xanor.se

Morr :) Jag gömde mig inte, allt bara gick sönder hela jxxxxxxxxa tiden :) (Som vanligt)

2008-04-23 @ 23:15:00
URL: http://www.xanor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen