Vackert väder.

"Visst är det vackert väder ovanför molnen men regn där vi står"

Idag har det vart en riktigt nice dag, vädret om inte annat. Vaknade tidigt och fixade tvätt-tid, så medans jag tvättade så tillbringade jag tiden på en filt ute på gräsmattan, med Sarah och Missy. Försökte få igång min Yada, men det gick inte så jävla bra.

Sen tjatade Tobban ner mig till stan för han ville ha smakråd när han skulle kolla på nya jeans och solglasögon. Man behövde inte någon jacka idag i alla fall, gick i t-shirt ner till stan, riktigt nice. Det va riktigt trevligt att träffa Tobban ett tag, vi knallade ner sjöbris och satte oss och tog varsin Calsberg Hof och en baguette, riktigt smarrigt och somrigt. Sen va jag med upp en snabbis till honom innan Tomas kom och hämtade mig där och vi åkte till bilprovningen och driftade igen, va roligt, men inte alls lika kul som sist för allt gick bara sönder för mig, så vart mest irriterad tror jag.

Ne, nu ska jag äta potatisbullar och sen mysa ner mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen