Shopping och lite sånt.

image500
Avbeställde min wiiratt från Megastore för det tog ju sån jävla tid, och den hade inte blivit skickad idag heller, så tog en promenad bort till Bråstorp och tänkte att jag skulle inhandla en, och så gjorde jag. 149kr på Onoff så det vart billigare än vad Megastore skulle ha eftersom jag fick betala dubbel frakt när de skulle skicka två paket.

Men som vanligt hittar man en massa annat när man ger sig iväg. A Touch Of Tarantino DVD-boxen för bara 99kr på Maxi är ett kap, samlar på Tarantino filmer så har väl redan 4 st av de 10 som är i boxen, men ändå. hittade även ett par vita tygskor på Maxi som ser ut precis som mina Gola, så fick bli ett par sånna med, annars brukar jag vara lite för kräsen för att köpa skor och annat på sånna ställen.

När jag kom hem så hade jag även fått en liten present från Elle Intreör, en Clarins handkräm, det va bra för jag är så förbannat torr om händerna, och klart man måste ha en Clarinskräm när man har ett så ståtligt efternamn som Klarin. Sen vart det lite nya färska kryddor till mina fina Sagaform örtkrukor, och självklart måste man förbi Burger King och göra av med massa pengar när man är på Bråstorp-promenad.

Kommentarer
Postat av: John

Clarins är grejen när det kommer till handkräm. Jag använder den själv.

2008-04-23 @ 09:36:27
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen