Osaka.

image483
Go´ middag kära bloggen. Känner mig i alla fall lite bättre idag, så kom på att jag kanske skulle passa på att tvätta om det fanns någon tid idag, och det fanns det så fick sätta igång direkt. Men verkar som om jag spolat ner alla mina krafter i toaletten, för orkar inte med något, en vända ner till tvättstugan sen stupar jag redlös på soffan. Men nu har jag i alla fall hämtat upp det igen, men orkar inte hänga det, nu.

Jag hade planerat en lugn helg, men inte riktigt så här lugn. Upptäckte i morse att jag legat för mycke de senaste dagarna så jag har ont i axlar och nacke, så nu måste jag hitta nya ställningar i soffan, vilket helvete. Fy fan va jag gnäller, det får jag lägga av med. Men snart är jag nog frisk igen och då kommer jag ju självklart va den pigga lyckliga man jag är i vanligt fall..

Så min planering för dagen ser oerhört upphettsande ut faktiskt, hänga tvätt när jag orkar och prova på lite exprimentella ställningar i soffan, önska mig lycka till. Tja.

Har ni tänkte på att om man skriver önska för fort så blir det öskna det är nästan som osaka fast tvärt om. Så om man skriver lite slarvigt ibland så kan man hitta rubriker till helt ointressanta blogginlägg, tänk på det. Kunde även ha blivit ostkaka, men ännu lite mer avancerad fantasi, men är ett större fan av Japan än ostkaka, så.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Cool bild!

2008-04-07 @ 10:34:35
URL: http://veronie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen