Mario och lite sånt.

image485
Sitter och kommer på mig själv med att längta lite efter Mario Kart Wii, hoppas det är roligt, skulle behöva något att leka lite med känner jag. Precis som om jag inte har nog med leksaker, men ändå. 11:e April kommer det i alla fall, ska bli kul att testa.

Idag fick jag se till att må lite bättre, som tur är gjorde jag ju det med. Så har vart i butiken idag i alla fall, så lite duktig har jag vart faktiskt. Men nu är jag som vanligt helt slut och ska se till att ha en lugn och fin kväll, får nog bli lite film eller hockey eller liknande, men först ska det bli sallad och grillad kyckling, även kallat kycklingsallad kanske?

Har du tråkigt så kan du alltid ladda ner det nya Super Mario spelet till PC, Super Mario Fusion. Ladda ner! (Klicka på filnamnen så laddas det ner gratis)

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha va kul! Min hund heter mario!

2008-04-08 @ 11:07:57
URL: http://veronie.blogg.se
Postat av: Veronica

En jaktlabrador :)

2008-04-08 @ 14:14:58
URL: http://veronie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen