Beach 2008.

image523
Rickard tjatade med mig till El Giganto i morse, så det råkade visst bli så att jag köpte ett Wii Fit när jag va där. Han skulle köpa GTA 4 till PS3 men det va slut, så fick bli en sväng till OnOff också. Jag bestämde mig redan för att köpa ett Wii Fit när jag först såg det visas i Japan på någon spelmässa, men intresset hann väl svalna lite, men bäst att stå för sitt ord. Så nu kan jag ju bli fit till beach 2008, vilket kanske innebär att sitta på en gräsmatta att dricka öl ungifär. Men köpte det såklart mest för att jag tror att det är kul, inte för att jag tror att jag någonsin kommer bli fit.

Läste förresten en bra recension, för den som är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen