Städning och shopping.

Nu har jag städat och fixat lite, bäddat rent med bara ett täcke, sorgligt. Men det vart i alla fall fint städat, skönt med ny stol vid skrivbordet, kommer upp lite högre och tar mycket mindre plats. Så skönt med lite nytt, hela köket ser finare ut bara för att man har nya stolar, på köksbilden kan ni även se de röda pinnarna jag köpte, där inne i hörnet. Kan inte bestämma mig vart jag ska ha dom än, funderar på bredvid teven annars. Ska åka och köpa i alla fall en stol till nu direkt tror jag, för vill ha kvar den här vid datorn, och blir tokigt att bara ha en fin stol i köket.

Ännu ett extremt intressant blogginlägg. Men det är min blogg, så jag bestämmer!

Kommentarer
Postat av: mamsen

precis just nu när jag skulle skriva här så kom en fästing och kröp på min hand...!?! Och då blev det ju genast mer aktuellt att jag önskar att jag oxå hade så välstädat som du har det!! shit...

2007-09-27 @ 18:42:51
Postat av: John

Haha, jag hade helt glömt vilken grym stil du har.

2007-09-27 @ 19:53:28
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Memlan

Fan vad snyggt du har det. Komma och inreda hemma hos mej :P Har snappat upp ett super nintendo nu, så håll tummarna :)

2007-09-28 @ 02:21:29
URL: http://lime1985.blogg.se
Postat av: Anonym

vad fint det är dennis!

2007-09-28 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen