Samsung PVR och annan lyx.

Samsung PVR
Äntligen! som jag har väntat. Comhem har vart så stöddiga och ska ha 1999kr för den fina Samsung PVR boxen. Digitalbox, med hårddisk med andra ord. Men samma sekund som jag fick mail av comhem det där stod ''Teckna dig för 24 månader av Digital-tv Medium + TV 1000 med 6 filmkanaler + Viasat Sport 1-3 så kan du köpa en PVR för bara 495:- (ord pris 3.995:-)'' så ringde jag och beställde. Vill så gärna ha en svart egentligen eftersom jag har svart samsung tv, men de hade  bara silverfärgade inne så det får duga. 100kr billigare i månaden blir det för mig med, och en super box. Kalas.

Fotboll ikväll igen, men verkar inte gå så jävla bra, så har väl spelat bort pengar igen. Dumma svergie. Får väl se hur det går för det är ju faktiskt inte slut än. Lill-Sarah och hennes lilla syster Emma va här och såg på första halvlek. Strax efter de gått så fick Sarah ett sms från lill-Sarah 'Emma sa så här, är dom miljonärer? de hade så fina saker, såg du tvn eller?' Så det va ju faktiskt lite kul och höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen