Roliga kvällar är bättre.

Gårdagskvällen vart inte så hemsk som jag hade räknat med, tvärt om. Tobban ringde och frågade om jag va sugen på tv-spelskväll och öl? vad är det för fråga egentligen, självklart. Så hans kära Emma körde oss till Fredrik i Charlottenborg och sendan även hämtade oss på natten. Så det lirades 360 återigen långt in på små timmarna, Skate, FIFA 08 och Tiger Woods 08. Åter igen fick jag bevisa mina enorma kunskaper i virtuell fotboll, turneringen slutade lika mellan mig och Fredrik, men egentligen vann nog jag för jag tog över en match efter Fredrik där han låg under med 0-1 och jag vände detta på bara 3 minuter till 2-1, så det talar sitt tydliga språk.

Skate är verkligen bra, första gången jag spelar det, va lite komplicerat men coolt. Tiger är man också kung på såklart, nog om allt detta nördiga tv-spels snack.. Som tur är vart det inte så många öl, och det vart hemkörning av pizza och kebab så för en gångs skull fick jag i mig 'ordentligt' med mat.

Idag sattes alarmet på 10.00, men vaknade strax innan. Ska åka till IKEA med Tobban och Emma kl. 11 enligt deras planering. Så får se om det blir en grön ryamatta och kanske lite annat nytt och fint. Återkommer självklart med shoppingrapport vare sig ni vill eller inte.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen