Ny dator bokad!

Blog Image
Hell yeah! Nu har jag äntligen beställt/bokat en dator. Lite tur hade jag med, fick syn på det idag faktiskt, att Onoff har kampanjpris på Sony Vaio, den modellen jag vill ha, men snäppet värre! Bättre grafikkort, blåtand, HD-utgång och Vista premium. Den va nersatt med yttligare 1000kr den här veckan så det skillde bara några hundringar från vad den jag skulle beställa skulle ha kostat med frakt och annat.

Så nu har jag bokat en på Onoff här istan, ska antagligen hämta den i helgen, eller senast måndag. Får hoppas det blir av i helgen, för annars kanske jag förlorar den där extra tusingen på rean.

Känns så extramt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen