No name.

Ja, igår skulle jag va duktig och fixa till utseendet på bloggen lite, men tror du inte jag råkade ta bort allt jag gjort och fick någon ful jävla standard mall. Så satt uppe till tre i natt bara för att få någon fason på det. Och så ändrade jag lite till i morse nu, men nu tycker jag faktiskt det vart ritkigt bra. Men det va extremt frustrerande inatt.

Idag känner jag att jag är värd en tvärlugn dag, ska se lite film och slappa med datorn i soffan. Men först måste jag knalla ner till psykhuset och gå på samtal med min Ragnhild, har inte vart där på hela sommaren så är väl dags att få prata av sig lite igen..

Visst är den fin?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen