Natt med tankar.

Så jävla dumt att man inte kan styra över sina egna tankar, att jag inte kan sluta tänka på det. Hur falsk min flickvän va mot mig, hur dum hon måste vara, eftersom jag har vänner som känner henns goda vän. Hur dum jag har varit och inte trott på vad mina vänner sagt, eller jag har helt enkelt inte velat tro. Men det verkar som allt jag har fått höra är sant, allt jag frågat om, och hon försökt att förklara med sina lögner, mycket av det har jag faktiskt fått bevis på, att det bara är lögner.

Och hur dum jag är egentligen, hon ringde igår kväll och ville prata, jag va väl en aning avvisande av flera skäl, dels hade jag lite att göra och så visste jag inte om jag ens ville prata med henne, men trodde att hon skulle ringa igen, senare, men det gjorde hon aldrig, men jag väntade på det, vart orlig över vad hon kan ha hittat på istället. gud va jag hatar mig själv för det. Kan jag inte bara släppa det och gå vidare, jag behöver det, men det är nog för nära inpå än så länge, det måste gå lite tid. Men all annan tid går så fruktansvärt fort, så jag nästan inte hinner med, men den här tiden jag vill ska gå, står helt stilla.

Jag önskar att det inte vore så här, jag önskar att så många saker vore annorluna.

Kommentarer
Postat av: mia

Du har all rätt till tråkiga tankar just nu...det kommer lätta sen. Och du har all rätt att vara avvisande mot henne. det är inte du som gjort fel, det är hon! Det är hon som har skulden i detta!
Det vet du ju..innerst inne...

2007-09-27 @ 13:32:40
Postat av: kallemannen

*S*
Du vet var jag finns *kramms*

2007-09-29 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen