Ibland blir det fel.

Vilken usel start på dagen jag fick, vaknade 7 med gråten i halsen efter en helt enormt jobbig dröm. Kanske bättre kännslorna kommer ut på nätterna när jag inte märker det, vad vet jag? Men kunde i alla fall inte somna om innan jag skulle upp 8, låg bara och tänkte på saker jag inte vill tänka på. Självklart va min buss den ända jävla bussen i Motala som börjar gå lite senare än de andra på lördagar, så jag fick gå ner till stan i ösregnet för att hinna med bussen 9.20.

Bland allt skit finns det alltid något man kan le åt, såg ni idol igår? När Daniel i juryn råkade säga 'du ser ut som Idol-Olas stora snyggebror' till den där nyklippta skåningen, antar att han skulle säga att han såg ut som Olas snygga storebror, men det vart lite fel, och felsägningar är kul. Le för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen