Höstjack jakten.

Idag smsade mor tidigt och undrade om jag ville med henne till stan, för hon ville ha böckerna jag hade beställt hem och så behövde hon åka till apoteket. Sarah följde med och det vart att vi gick lite på stan.

Har hittat en fin jacka på JC jag funderar på, men jag är lite anti-JC och framför allt JC-märken typ som Adam, jackan är Adam och kostar 1295kr, en lite rock-liknande jacka. Är lite klyven, hittade två andra med nu, så blir såklart ännu mer klyven. Båda på MQ och va från Bläck, en nästan likandan som den från JC men det är Bläck och kostar 1495kr och en mer Trenchcoat liknande, super snygg för 1695kr, har letat länge efter en Trench som kan passa mig, ser lite väl snobbigt ut kanske, men vill ha något som ser lite mer dressat ut. Kanske lite dyrt för en jacka som jag inte ens vet om jag kommer använda nästa vinter också.

Får se efter räkningarna vad kontot vill, har en del annat som måste shoppas.

Kommentarer
Postat av: mams

Kolla på dressman med du!!

2007-09-19 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen