Ännu en dag.

Full fart även denna dag. Sarah ringde i morse och frågade om hon fick komma idag, prata och hämta lite mer saker, dels hade jag inte tid, och vill inte se henne just nu. Så packade ihop lite själv istället, det jag kunde se, finns lite böcker och kläder kvar, får ta det senare. Åkte upp med grejerna och ställde det utanför dörren till hennes mammas lägenhet och skickade ett sms och talade om att det stod saker där. Känner mig lite taskig att göra så, men så är det bara, jag har ingen plikt längre.

Tobban körde mig och grejerna, sen har vi även vart på MQ och hämtat den svarta Bläck trenchcoaten som jag hängde undan där igår, för det fanns bara en i M. Sen va vi en sväng till EM, jag köpte en röd och en svart MAX stol, hittade även några dekorpinnar, sånna där.. ja det är ganska fint i alla fall, de va billiga och röda så det blir fint. Ska köpa eller önska mig fler MAX-stolar när jag fyller år, för de är verkligen jätte fina, vill ha en vid skrivbordet med istället för min stora slitna fotölj.

Va förbi Mamsen en sväng med för att lämna en räkning och hälsa på kissarna, hade inte ens träffat de två senaste. Båda va jätte söta och redan vuxit en hel del, räknade med att det skulle vara bebisar.
Skönt att träffa mamma och få en riktigt kram.

Sen va vi även en sväng förbi Mc Donalds, efter vi vart här hemma och lämnat alla grejer och spelat lite WII, har nästan inte ätit något på två dygn, två mackor och en findus micromat.  Va och handla ensam på östensson med, tråkigt det är att handla bara till sig själv, vart bara kattmat och toapapper, för mat orkade jag inte tänka på.

Ne, nu ska jag samla krafter för att göra en storstädning, dels för att jag har lite nytt och dels för att det finns lite tomma utrymmen nu, så ska fixa om lite. Återkommer kanske med bilder på de nya köpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen