We löööv fall the tour.

Det vart en lång sväng idag, först in till Borensberg för att hämta kameran, sen fotade vi lite på vägen tillbaks till Motala, Sen Borenshult, Hamnen, Kyrkogården vi va runt på massa platser. Vart en hel del bilder 326 st, cirka 500mb. Ska komma på något bra sätt att visa lite fler bilder men så länge fick de räcka med de tre minibilderna i förra inlägget och får se om jag orkar lägga in några till i det här..

Har vart hos far och fikat med, hann att testa min bil, den gick bra efter renoveringen, motorn måste bara flyttas till sin rätta plats. Annars va vi förbi McDonalds, handlade lite på Willy's, va förbi el-giganten och så va vi en stund hemma hos mig, tog en fika till och tittade på bilderna.

Sen har jag även vart hos Tobban nu ikväll, lagt upp bilderna på facebook, så ni kan såklart se några av bilderna där, både på hans och min facebook finns de att hitta. Sen bjöds det på raggmunk också, bland det godaste som finns.

En ritkigt trevlig dag med full fart, jag som hade tänkt att få en lugn dag i soffan, men det här vart nog så mycket bättre.

Bör ju läggas till att Jag och Tobban är grymma både som modell och fotograf!
Ska anställa honom på dennisklarin.se sen när det är dags att storsatsa.

Kommentarer
Postat av: John

Jag är grymt besviken över att du har handlat på Willys.

2007-10-03 @ 21:11:38
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen