Vänner med förmåner.

Tolka inte in för mycket i titeln är ni snälla. Sarah ville komma förbi en sväng igår kväll, kände mig snäll och inte så arg efter shoppingen så det fick hon väl. jag är även för snäll för att kasta ut någon i ösregnet så hon fick även sova över. Det jobbiga är när hon låtsas som ingenting och fortsätter som vanligt, men det talade jag om för henne. Har så svårt för att förklara hur jag känner för henne, självklart älskar jag henne fortfarande, men det känns inte likadant längre, jag har lixom bestämt mig, älskar henne som min bästa vän eller någon i familjen, det är henne jag älskar att prata med om alla oväsentligheter, men känner samtidigt att jag aldrig kommer kunna älska henne som jag gjort, och kommer aldrig mer utsätta mig för att lita så blint på någon.

Så vänner kan kanske funka, men då finns det vissa regler, så det är upp till henne om hon vill ha mig i sitt liv eller inte, det bestämmer inte jag. Eller självklart kan jag bestämma det, men hatar henne inte så mycket så jag aldrig vill se henne igen.

Ni får se det hur ni vill, men jag ser det som att jag bestämt mig, jag kommer behöva och själv vill vara ensam länge nu.

Kommentarer
Postat av: tobbe

hummmmm... det är det ända ja säger... Hummm!!!!!!!!!!!!!

2007-10-01 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen