Strike a pose.

Nu har jag vart iväg med min kära far och handlat lite, det fick bli kanel gifflar, maryland chocklad och nöt kakor och en budapestlängd såklart, för det måste Dennis ha på sin födelsedag. Rotade även fram lite pengar så jag kunde hämta ut paketet från Cali, min födelsedagspresent till mig själv. Byxa och väska från CM. Fick även en Cheap Monday scarf och en Cali väska så de måste nog känna på sig att jag fyller.

Sarah va kvar här hos mig så när jag kom hem gick vi loss med kameran på alla fina nya saker och mig, och Missan måste alltid vara med på några hörn.

Kommentarer
Postat av: John

You look so happy. One hour and twenty five minuits left now...

2007-10-18 @ 22:35:27
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen