Soffdag.

Igår hade jag en riktigt skön heldag på soffan, den va efterlängtat. Men är inte så säker på att jag känner mig så utvilad idag för det, men lite piggare får vi hoppas att jag blivit för de senaste dagarna har vart för hemska.

Såg två filmer, Black Sheep va ingen höjdare, visst den är rolig på sina ställen men annars mest bara överdriven och äcklig, väldigt äcklig. The Number 23 därimot är en av de bättre filmerna jag sätt på länge, eller kanske någonsin, den fick mig att tänka lite på Sin City och det är verkligen en av mina favoritfilmer. Den va smart, spännande och bara jävligt bra.

Ne, nu hade jag kanske inte så mycket mer att berätta för tillfället och har lite att stå i idag så återkommer i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen