Sanningar.

En vän till Sarah, som jag själv ser som en vän kunde inte hålla tyst längre efter att ha läst mitt förra inlägg. Pratade med henne på msn och vi bestämde att vi skulle ses och prata, vi möttes i stan och satte oss på en parkbänk på torget. Allt som jag har trott har såklart vart sant, de har sets under hela den här tiden, alla gånger hon har sovit borta hos någon kompis så har egentligen den kompisen bara fått täcka för henne för att att hon ska sova hos honom, hela studentveckan sov hon hos honom, det är sjukt och jag kan inte ens förstå att någon människa kan göra så.

Jag fick tillochmed se ett sms Sarah hade skrivit, i juni/juli någon gång.
Jag ska till Erik idag vid 5 6 :) är det okej att jag säger att jag är hos dig? puss!

Ja, det är helt sjukt och jag kan inte ens förstå det. Kan inte förstå att en människa som känner mig, som jag anser vara min bästa vän kan göra så mot mig. Hon vet ALLT om mig och allt jag vart med om, ändå kan hon göra så mot mig. Det går lixom inte att fatta.

Jag har vetat innerst inne hela tiden, men ändå har jag ljugit för mig själv bara för jag inte vill tro på det, jag har VETAT! Känner mig så jävla dum och bortgjord.

Hon är det värsta som har hänt mig, om hon inte har tagit 2 ½ år av mig så har hon i alla fall stulit det sista halvåret och gjort det till ett rent helvete, jag hatar henne så det gör ont i hela min själ. Jag hoppas verkligen att hon får lida för det hon har gjort mig, för tycker hon är värd det. För mig är hon inte värd ett piss längre.

Så falsk och elak kan man bara inte vara, jag trodde inte det om henne. Kommer aldrig kunna lita på någon igen, jag kommer bli den där jobbiga jävla svartsjuka jäveln som jag inte vill vara, kommer hata mig själv, men aldrig mer än vad jag hatar henne.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vet inte vad ja ska säga.. men som du säger hon är ju inte värd någon som dig, eller hon är inte värd någon!
Säger bara "jävla bitch".....

2007-10-10 @ 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen