på gång.

Vilken start på andra säsongen, äntligen är det spännande igen! Sarah och jag tittde, det talade jag visst inte om förut, men Sarah kom med frukost till mig och Matti i morse, hon ville hälsa på Kitty.

Har precis duschat nu och öppnade även precis en öl, ska snart knalla bort till Tobban, för där blir det som sagt FIFA 08 tunering, jag och grabbarna.
Alltid lika trevligt.

Torbjörn känner sig visst ensam där borta så bäst jag rör på mig snart.

Återkommer senare eller i morgon. Tjillivippen.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

..... nu är klocakn 0:42 o du gick hem o lämnade alla vänner för o går hem till sara.. ditt EX!! dåligt still..
o ja som nästan vann hela skiten !!! fick inget stöd av dej o förorade allt ...

2007-10-06 @ 00:43:52
Postat av: Dennis

Men damn! jag va trött och mådde kass, gick inte hem för att Sarah skulle komma utan för att jag ville hem och lägga mig.. Vet att jag va tråkig, men så blir det ibland!

2007-10-06 @ 11:44:10
URL: http://dennisklarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen