Önskelista.

Har väl blivit så stor så vet inte ens om man får presenter längre, födelsedagarna handlar väl mer om att träffa släkten, behöva städa och bjuda på fika. Är väl bara mor, far och bröder som kommer med för den delen.

Har shoppat så mycket på sistone så finns inte mycket som jag velat ha jag inte redan köpt. Kan bara komma på någon enstaka sak jag skulle vilja ha. Tror inte det är någon som skulle handla det åt mig så pengar till sakerna är nog det som står överst på önskelistan.

notebookup
Notebookup är en sak jag ska ha inom en snar framtid. Just nu är det fri frakt om man handlar för över 500kr så det är nog dags att slå till snart, Desingonline.se hittar man den på, 849kr - inkl. frakt som sagt.

Tv-klockan jag skrev om härom dagen blir jag bara mer och mer sugen på, så får nog lägga undan lite pengar så kan den kanske inhandlas nästa månad eller så, men de har höjt den 200kr, 2275kr istället, ändå inte jätte dyrt som tur är. Så klockpengar kan jag önska mig när jag fyller i alla fall.

En svart kofta till behöver jag med, Bläck från MQ 599kr, den kan jag faktiskt önska mig. Stl. L tror jag blir bra.

Oj, känner ni inte hur er själ vart en aning rikare av att läsa det här? bra va!
Känner mig oerhört intressant för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen