Önskelista del 2.

Efter att jag visat min önskelista för Eva så påminnde hon mig om att jag kanske visst hade en lång önskelista inom mig någonstans. Design och shopping är sånt vi samtalar om oftast när vi ses, och hon har visst en aning bättre minne än mig.

Längtar tills jag och hon ska gå på Formex mässan i början av nästa år, då kommer jag förhoppningsvis få se en hel del nya fina saker som kommer hamna på önskelistan.
image103
image104
Eva Solo, skålen Smiley. Två skålar i ett, den svarta tycker jag är fin, minns inte priser men den ligger någonstans  runt femhundralappen.

           image101
Alvar Aaltos skål för iittala vill jag gärna ha i en större storlek såklart. Tycker den vita eller klara är de finaste, finns från ca 600kr.
image102
Electrolux dammsugare ZB271 har jag länge velat ha, den röda. Känns som den vore smidig att ha stå framme när man ser små bollar av Missanhår springa omkring på golvet. Råkar faktiskt veta att Peter och Eva gjorde ett inpuls köp av en som de inte är speciellt nöjd med, så jag vet vart de kan då ställa den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen